czwartek, 24 grudnia 2015

Magiczny czas Świąt Bożego Narodzenia

Witam Was w ten wyczekiwany przez cały rok dzień, w WIGILIĘ.

Święta Bożego Narodzenia to piękny, magiczny czas przepełniony miłością, dobrocią i otwartością dla bliźniego. To spotkania z najbliższymi, nowe nadzieje i postanowienia. Pięknie przystrojone domy, ulice i parki. Przedświąteczna gorączka zakupów, sprzątania, gotowania i pieczenia. Co najważniejsze dla dzieci :) to długo wyczekiwany moment ... rozpakowania prezentów przy własnoręcznie ubranej choince. 

Czas więc na moją inspirację, którą przygotowałam dla Was, jak również jest częścią wystroju mojego domu. Postanowiłam poczuć trochę zimy i stworzyłam zimowy, magiczny świat Filifionki na mojej komódce. W pracy użyłam dużo różnych tekturek (to na końcu postu), a co najważniejsze dama otrzymałam ode mnie białą, zimową suknię jak na ten czas przystało :). Klimatu nadają świeczniki przyozdobione rozetkami z filigranowego papieru i tekturkami. Zrobiłam również karteczkę z życzeniami dla Was :). Póki co... zapraszam na zdjęcia....









... tutaj zdjęcia wieczorem przy świecach :)



.. a tu życzenia :)

Jeszcze raz życzę Wam ciepłych i radosnych ŚWIĄT :)

Pozdrawiam




W pracy wykorzystałam:

tekturki


 papiery z kolekcji Odważny Debiut brąz

 Odważny Debiut brąz 03





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz