czwartek, 17 grudnia 2015

Świąteczno- zimowy Box

Witam :)
...a ja dziś przychodzę do Was z exploding boxem w klimacie świąteczno-zimowym. Zdecydowałam się na Odważny Debiut róż i brąz.Wykorzystałam również uroczy tekturkowy domek.
Zapraszam zatem do oglądania :)









                                                             Ze sklepu wykorzystałam

Odważny Debiut brąz - ZESTAW
   

           Przypominam i zachęcam do udziału w trwająceym jeszcze tylko 3 dni wyzwaniu !!!
                                                 Pozdrawiam serdecznie Aga C :)

                                                     Nasze Projektantki

3 komentarze:

  1. Boxik jest przepiękny,a ten domek wprost cudowny,piękny zimowy widok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boxik jest przepiękny,a ten domek wprost cudowny,piękny zimowy widok.

    OdpowiedzUsuń
  3. box mnie zachwycił , jest niezwykle urokliwy

    OdpowiedzUsuń