poniedziałek, 7 marca 2016

Wielkanocne kartki


Cześć. / Hello.

W dzisiejszej inspiracji chciałam Wam pokazać kartki wielkanocne.

Klasyczne? Raczej tak. Choć nie ma na nich świętych obrazków.

Czas tak nieubłaganie szybko leci, że za moment, już za chwilkę nadejdzie czas święcenia

koszyczka i czas dzielenia się jajkiem.

Tym razem przygotowałam 2 kartki wielkanocne w podobnym tonie, ale jednak inne.

In today's inspiration I wanted to show you Easter cards. Classic? Yes, but no "holly" images. Time flies so fast that soon we'll be heading to church to bless the Easter baskets and to share eggs.

This time I've preapared two Easter cards, similar, but a bit different.
adziamar Agata Seńko

W pierwszej kartce użyłam ażurowego jaja, które przyozdobiłam perełkami. 

Jako wisienka na torcie na boku przykleiłam napis Happy Easter z małym kurczaczkiem. 

Napis podkreśliłam czarnym tuszem, żeby nie zlewał się z jajem. 

Jako tło większego kwadratu i tło pod jajko dla obu kartek, 

użyłam dwóch papierów Filigrankowych:

Aby nadać nieco koloru użyłam również papierów z Galerii Papierów, 

również  dostępnych w sklepie:

In the first card I used a chipboard egg, decorated with pearls. I also added a sign Happy Easter with a small chick. I put some ink to make it more visible. I used two papers from Filigranki as a background:
To add some colour I used a paper from Galeria Papieru, also available in our store:


















Produkty ze sklepu Filigranki:

Jak we śnie Odważny Debiut róż 05 
Odważny Debiut turkus 06 Tekturka WIELKANOC

Tekturka WIELKANOC Tekturka WIELKANOC

Tekturka PISANKA jajko NK

Zapraszam do szperania w sklepie, gdzie znajdziecie wiele wspaniałych produktów do 

wielkanocnych prac. 

Dziękuję Wam bardzo za uwagę i do następnego zobaczenia. 

Pozdrawiam




1 komentarz: