wtorek, 31 maja 2016

Czas się rozstać... / Time to say goodbye

Witajcie,

Ostatnio smutno się zrobiło tutaj na blogu Filigranek. Nastał czas pożegnań. Nie smućcie się....
 Ja idę szukać nowych wyzwań na swojej drodze, idę po nowe... Nie mówię dosłownie żegnajcie, lecz do zobaczenia...

Dziś moja ostatnia inspiracja u Filigranek. Dziękuję Wam za miłe przyjęcie i każdy komentarz pozostawiony przy moim poście. Dziewczynom z DT - za super współprace... a Asi za możliwość pokazania swoich prac, inspiracji, za zaufanie, za bycie częścią Filigranek.

Twórzcie nadal, a ja będę podziwiać.... najlepszego życzę Wam i wszystkim wielbicielom Filigranek.


.Hello,

It looked sad here on the blog Filigranek last time. It's time to say goodbye. Don't be sad... 
I'm going to look for new challenges on my way, I go to meet new.... I'm not talking literally goodbye, but see you..

Today is my last inspiration in Filigranki. Thank you for the worm welcome and every comment left at my post. Girls from DT - for the great cooperation... and Asi for the opportunity to show my work, inspirations, for the confidence, for being part of Filigranki.

You still create, and I will admire.... I wish you the best and all the devotees Filigranki.





W mojej pracy użyłam....
I used..

avonlea   Tekturka SPORT 11   Kosteczki dystansowe 3D 2mm 400 szt


Pozdrawiam
Regards

Natalia (Bluebell Chandlery)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz