poniedziałek, 16 maja 2016

Kartka ślubna / Wedding card - video tutorial

Witajcie/ Hello,

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam dla Was warstwową kartkę ślubną.
Do wykonania jej użyłam pięknej ozdobnej ramki, napisu Mr & Mrs i pary młodej w wersji mini.
Dużo pisać nie będę, ponieważ również przygotowałam video tutorial jak robiłam tą kartkę.

Today I've prepared for you a layered wedding card.
I used a beautiful decorative frame, the inscription Mr & Mrs and the bride and groom in a mini version. I will not write a lot, because I also prepared  a video tutorial while I was making this card.

Zapraszam na zdjęcia oraz film :).
I invite you to watch photos and video :)




film / video




W mojej pracy użyłam....
I used..


      

Tekturka RAMKA 2   Tekturka PARA 11    Baza kartka 14,5x14,5
Tekturka TEKST 24a   Kosteczki dystansowe 3D 2mm 400 szt

      


Pozdrawiam
Regards

Natalia (Bluebell Chandlery)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz