wtorek, 22 listopada 2016

Gwiezdny pył

Witajcie Kochani!

Dzisiaj mój debiut - po raz pierwszy w DT! Lekko się stresuję, ale też bardzo cieszę, że jestem częścią tak wspaniałego zespołu :) Mam na imię Anka, scrapbookingiem zainteresowałam się jakieś 3 lata temu, a moje prace możecie znaleźć na blogu projekt papier. Najbardziej lubię tworzyć albumy, kartki i projekty "niemożliwe do zrobienia" - uwielbiam stan ciągłego obmyślania jak to zrobić ;) Mam nadzieję, że moje prace i pomysły będą inspiracją dla Waszych indywidualnych projektów.

Pierwszą inspiracją na blogu jest gwiezdny pył, który udało mi się złapać i "zaszyć" w shaker boxie z użyciem pięknej, prostej ramki z gwiazdką. Pomalowałam ją białą farbą akrylową, a napis pokryłam czarnym pudrem do embossingu. Prosty, zgrabny, geometryczny napis - z pewnością będzie jednym z moich ulubionych :)




W pracy użyłam:
https://www.filigranki.pl/napisy/367-tekturka-tekst-1b.html
Dziękuję za odwiedziny, miłego dnia!



2 komentarze:

  1. fantastyczny gwiezdny pył i wspaniała wiadomość :D do świetnego zespołu trafiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :) od dzisiaj mam zamiar zasypać Was pracami ;) i potwierdzam - zespół super!

    OdpowiedzUsuń