piątek, 17 lutego 2017

Nowości w Filigrankach / News at Filigranki

Witajcie Kochani!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać cudowne nowości, jakie kilka dni temu pojawiły się
w Filigrankowym sklepie. Mam na myśli wycinanki z korka, które od pierwszego wejrzenia skradły moje serce :) Pasują idealnie do papieru kraftowego oraz do wszelkiego rodzaju prac
o charakterze "eco". Co o nich myślicie?

Hello Dears!
Today I'd like to show you wonderful news that have appeared in the Filigranki store
a few days ago. I mean the cutouts of cork, which at first sight have stolen my heart :)
They are perfect for all kinds of works made in "eco" style.
What do you think about them?





Na koniec wielkanocna zawieszka w ciepłych kolorach:
And in the end an Easter tag in warm tones:






W pracy użyłam:
I've used:






Życzę Wam miłego wieczoru!
Have a wonderful day!



1 komentarz:

  1. Urzekły mnie tagi, eleganckie i proste :)
    Korkowe ozdoby cudnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń