środa, 9 maja 2018

Bielszy odcień bieli

Cześć!
U mnie fascynacja bielą trwa nadal. Z białym pracuje mi się ostatnio najlepiej. Białe przydasie zalegają na biurku, a tekturki maluję białą farbą akrylową. Obiecałam sobie, że postaram się odejść od tego jasnego monochromatyzmu i wrócić do świata także innych kolorów, tymczasem chciałam pokazać jeszcze dwie białe prace - z okazji chrztu dla dziewczynki i z okazji Pierwszej Komunii.

Hello!
I'm still fascinated with white. White scrapbooking decorations are all over my desk and I'm painting chipboard die cuts with white acrylic paint. I promise I'll try to return to the world full of different colours, but in the meantime I'd like to show you two more white cards -
 for Christening and for First Holy Communion
.





Wykorzystałam/ I used:
Tekturka SUKIENKA 2-WARSTWOWATekturka KOMUNIA 8

Miłego dnia!
Have a nice day!

____

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz