piątek, 4 maja 2018

Wiosenne narodziny

Witajcie majowo! :)

Dziś chciałabym zainspirować Was prostą kartką, która składa się w większości ze ścinków papierów. Dobrałam kolorystycznie pasujące do siebie papiery, a główny element stanowią urocza dziecięca tekturka z misiem i serduszkami oraz dziecięca słodka grafika.


 A ponieważ lubię gdy z tekturką coś się dzieje, to lekko pomalowałam ją farbami, obsypałam bezbarwnym pudrem do embosingu i nagrzałam nagrzewnicą. Pod obrazek (kolekcja papierów od Craft&You) umieściłam pasujące kolorystycznie ścinki (brzegi postrzępiłam, wytuszowałam, podkleiłam kosteczkami dystansowymi), dodałam bawełnianą koronkę i wydrukowany napis.




Do wykonania kartki użyłam m.in.:

             

Ciepło Was pozdrawiam, i życzę dużo natchnienia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz